Ogłoszenia :)

Jest to blog yaoi, czyli o miłości męsko-męskiej. Jeżeli nie lubisz tego typu opowiadań, po prostu grzecznie opuść tego bloga, a Twoja psychika nie ucierpi w najmniejszym stopniu.

Skargi, groźby, zażalenia, pozdrowienia lub inne sprawy proszę pisać w komentarzach lub na adres mailowy: ostatnia.kropla.goryczy@gmail.com
Chętnie przeczytam :)



piątek, 1 listopada 2013

Konnichiwa!

Witajcie :)

Znudzona oczekiwaniem na kolejne rozdziały blogów, które teraz czytam, postanowiłam sama wziąć się do roboty i stworzyć coś konstruktywnego. Jest to blog o tematyce yaoi, czyli o miłości męsko-męskiej. Jeśli czujesz, że taka tematyka niekoniecznie odpowiada Twojemu gustowi, po prostu najzwyczajniej opuść tego bloga i wybierz taki, który Cię zainteresuje. Jeżeli jednak temat ten jest Ci bliski, bądź szukasz czegoś dla rozluźnienia komórek mózgowych, to zapraszam do lektury :) 

Dotychczas pisałam na innym blogu, ale ze względu na małe problemy techniczne i namowę koleżanki, postanowiłam przenieść się właśnie tutaj :) 

Biorąc pod uwagę wszelkie korekty, dodawanie kolejnych postów zajmie mi trochę czasu, więc proszę o wyrozumiałość :) Będę także pracować jeszcze nad szablonem bloga, także nie należy się zrażać moją "pseudo-graficzną" twórczością :P 

Mam nadzieję, że to nagłe przeniesienie nie spowoduje spadku odwiedzin mojego bloga, a wręcz przeciwnie :) Wszystkich nowych, jak i starych czytelników GORĄCO zachęcam do komentowania :)

Zapraszam :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz