Ogłoszenia :)

Jest to blog yaoi, czyli o miłości męsko-męskiej. Jeżeli nie lubisz tego typu opowiadań, po prostu grzecznie opuść tego bloga, a Twoja psychika nie ucierpi w najmniejszym stopniu.

Skargi, groźby, zażalenia, pozdrowienia lub inne sprawy proszę pisać w komentarzach lub na adres mailowy: ostatnia.kropla.goryczy@gmail.com
Chętnie przeczytam :)



sobota, 16 maja 2015

Usprawiedliwienie

Kochani!

Bardzo Was przepraszam, ale nowy rozdział pojawi się dopiero po mojej sesji, bo teraz kompletnie nie mam na nic czasu.Tak, wiem, że niektórzy zdążyli mnie już znienawidzić, a inni spisali mojego bloga na straty. Przykro mi, ale chwilowo nie mogę na to nic poradzić. Myślałam, że uda mi się ze wszystkim wyrobić, ale... Niestety wyszło, jak wyszło.
Bloga NIE ZAWIESZAM. Po prostu potrzebuję trochę czasu, bo niestety nie jestem na najłatwiejszych studiach, a obecnie zdarza mi się spać po 4 godziny dziennie. 

Pozdrawiam gorąco tych najwytrwalszych
A.M.

15 komentarzy:

  1. Miłej sesji (czy tylko ja tutaj widzę oksymoron?)
    Większość cudownych, uroczych użytkowników na pewno poczeka :)
    Cóż... na dany moment nie jestem ani cudowna, ani urocza.
    Ale piekę ciastka dzisiaj. Dobre, bo czekoladowe.
    Życzę samego dobrego.
    Lyco ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, Aki, życzę Ci powodzenia na sesji!
    Wiem, że sobie poradzisz!
    Wytrwale czekam, bo wiem, że kolejny rozdział zwali mnie z nóg (as always, of course~) ♥

    Trzymam kciuki i wyśpij się wreszcie!

    Weny, powodzenia, więcej czasu, dobrego samopoczucia i pewności siebie!
    Trzymam kciuki! ♥

    *Twoja Hopie*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh… kochana nawet nie wiesz jak się cieszę z tego, że się odezwałaś!
    Na kolejną notke czekam z niecierpliwością - jestem ciekawa kolejnych wydarzeń.
    Bynajmniej ty się wyśpij w końcu!
    Życzę powodzenia na sesji i trzymam za ciebie kciuki. ♡
    Pamiętaj o zdrowym trybie życia -śpij co najmniej 8 godzin i nie przemęczaj się za dużo.
    (*^﹏^*)
    Pozdrawiam cieplutko i śle uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy cierpliwie, powodzenia na sesji!!!!
    Po sesji się proszę wyspać i napisac piękny rozdział, w ktorym Akira i Yuu są razem.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo ^^
    Osobiście czytam tego bloga i nie mogę się doczekać następnego rozdziału jednak w tym komentarzu zamiast dziękować autorce za jej twórczość (mimo tak długiej nieobecności co już trochę działa mi na nerwy :* ) chciałam zareklamować bloga mojej koleżanki, która zaczyna pisać ^^
    Proszę, sprawdżcie chociaż co tu jest :)

    http://konekoopowiadaniayaoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy rozdział ?!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    droga autorko, mam nadzieję, że żyjesz i niedługo coś się tutaj pojawi...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Akiiiiiiii :(((
    Czekamy na kolejny rozdział ❤

    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku i wrócisz do nas niedługo. 👌

    *Hopie*

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie długo Cię nie ma...Nie ma czego czytać, pokładam całą nadzieję w Tobie...mam nadzieje że niedługo powrocisz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile jeszcze będziesz nas zwodzić, że za niedługo wrócisz, kolejne kilka miesięcy?

    OdpowiedzUsuń
  12. O dziwo, zgadzam się z anonimowym użytkownikiem.
    Każesz Nam czekać, ni to nie zawiesisz bloga, ni nie wstawisz posta. My nie wiemy co się dzieje, zaglądamy tu co tydzień jak głupi, przeżywamy rozczarowanie.
    Nie mam do Ciebie pretensji, ale miło by było Szanowna Autorko, abyś informowała nas chociaż raz w miesiącu o stanie w jakim jest Twój blog. Uważam, że to bardzo niekulturalne z Twojej strony. Za monitorem też siedzą ludzie, którzy TEŻ nie mają czasu.
    Dzisiaj wielce zirytowana i zawiedziona Twoja Lycoris.
    Pozdrawiam ~
    Nawet mi się już logować nie chciało (tak, to jest w pewnym sensie wyrażenie mojej złości... ale to pewnie też dlatego, że zapomniałam hasła)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział pojawi się do końca tygodnia :P

    OdpowiedzUsuń