Ogłoszenia :)

Jest to blog yaoi, czyli o miłości męsko-męskiej. Jeżeli nie lubisz tego typu opowiadań, po prostu grzecznie opuść tego bloga, a Twoja psychika nie ucierpi w najmniejszym stopniu.

Skargi, groźby, zażalenia, pozdrowienia lub inne sprawy proszę pisać w komentarzach lub na adres mailowy: ostatnia.kropla.goryczy@gmail.com
Chętnie przeczytam :)



wtorek, 27 maja 2014

Jeszcze nie rozdział :P

Witajcie!
Jak to mam właściwie w zwyczaju chciałabym przywitać nowe czytelniczki: Mayu Mi, Eri Yuki, Zimnokrwistą, Kameleona, kirę 1234, Fumishi, Nekę-chan, ANDY, Park Boom oraz wszystkie anonimy :D Nawet nie wiecie, jak cieszę się z Waszej obecności (o stałych i wytrwałych czytelniczkach to już nie wspomnę :*).

Mam nadzieję, że wybaczycie mi te kilka tygodni przerwy, ale... Jeśli myślicie, że matura to coś strasznego to mogę Was pocieszyć :) JEST JESZCZE GORSZA! Nie chodzi tutaj może o poziom trudności (chociaż brak czasu i ilość zadań z rozszerzonej biologii i chemii powaliły mnie na kolana xD), ale głównie o stres i nieustanną walkę z czasem. No cóż. Było i NARESZCIE minęło :) Muszę się Wam pochwalić, że jak na razie uzyskałam 100% z ustnego polskiego i 93% z angielskiego :P FUCK YEAH! Z innych przedmiotów nie będzie tak kolorowo, ale ryczeć będę dopiero za kilka tygodni xD

Jestem psychicznie i duchowo kompletnie wykończona, ale mam nadzieję, że w przeciągu kilku dni mi to przejdzie. Nowy rozdział jest w trakcie pisania (3 strony), więc możecie się go spodziewać w najbliższym czasie :) Chciałabym go wstawić przed moim wyjazdem, który odbędzie się na początku czerwca, lecz jeśli mi się nie uda, to bardzo przepraszam :P Najwyżej wezmę zeszyt i będę pisać smażąc się na plaży xD

Pozdrawiam :)

A. Mori

P.S. Coś się spieprzyło z ankietą, ale to nie moja wina xD     


6 komentarzy:

  1. Wow! Dobra jesteś. Gratuluję dobrych wyników <3 jestem pewna, że reszta poszła Ci równie dobrze :D (wszyscy zawsze twierdzą, że im słabo poszło, a potem zajebisty wynik mają xd).
    Życzę Ci dużo weny. I czasu. Ale to chyba teraz powinnaś już mieć ;)
    Z rozdziałem się nie spiesz. Oczywiście, fajnie byłoby go już przeczytać, ale jeśli Ci się nie uda go napisać to poczekamy jeszcze trochę ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ładnie... przyłączam się do gratulacji Laire ;)
    Mam nadzieje, że uda ci się jeszcze wstawić ten rozdział ale jak nie to trudno, poczekamy cierpliwie (liczę na to że potem nam to wynagrodzisz tym nowym rozdziałem :P). No więc tak właśnie... Co do ankiety spróbuj ją po prostu usuną i wstawić jeszcze raz. Powinno pomóc.
    Dobra w każdym razie życzę ci weny, czasu i wszystkiego co najlepsze xD
    Pozdrawiam
    Neka-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuu człowieku przez ciebie żyć nie mogę i fantazjujeee <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kieeedy rozdział? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Także tego... piszesz świetnie, że się oderwać nie można. Blog tak wgl jest zaje! ^^ tematyka i pomysł na historie super i trafiłaś idealnie w moje pragnienia co do bloga. Mam nadzieje, że skończysz go pisać całego i nie porzucisz go razem ze mną i całym gronem wygłodniałych fanów i fanek xd z niecierpliwością czekam na więcej *.* (byle szybko, bo te odstępy pomiędzy rozdziałami mnie dobijają. Nie cierpię czekać na kolejne rozdziały blogów, które ubóstwiam, a ten do nich należy ;) pospiesz się!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I w ten oto sposób wasza "Anonimka" ujawnia się ^^ witam wszystkich bardzo serdecznie :D No dobra dosyć tego :) Co do twojego opowiadania uważam że jest jednym z najlepszych jakie czytałam .Jest wręcz fantastyczne ! Oczywiście z niecierpliwością czekam na dalsze rozdziały :) Życzę Ci mnóóóstwo weny Nooo i wgl. wszystkiego dobrego :* Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń