Ogłoszenia :)

Jest to blog yaoi, czyli o miłości męsko-męskiej. Jeżeli nie lubisz tego typu opowiadań, po prostu grzecznie opuść tego bloga, a Twoja psychika nie ucierpi w najmniejszym stopniu.

Skargi, groźby, zażalenia, pozdrowienia lub inne sprawy proszę pisać w komentarzach lub na adres mailowy: ostatnia.kropla.goryczy@gmail.com
Chętnie przeczytam :)



środa, 1 stycznia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Kochani/kochane! Chciałam Wam życzyć, aby rok 2014 okazał się o wiele lepszy od poprzedniego! Żeby obfitował w nowe ciekawe doświadczenia (tylko może nie bierzcie przykładu z bohaterów mojego opowiadania :P) i żebyście wyleczyli/ły kaca po wczorajszym, mam nadzieję udanym, wieczorze :D (ja jestem w trakcie).
Niestety mój błagający o kolejny kubek kawy umysł nie jest w stanie wymyślić niczego kreatywniejszego, dlatego wybaczcie :P

Przyznam szczerze, że trochę rozleniwiłam się przez tą przerwę świąteczną i właściwie nie zaglądałam na bloga, ale obiecuję się zrehabilitować :) Na szczęście skompletowałam już moją "wyprawkę studniówkową" przez co będę miała trochę więcej czasu :P

Dziękuję za nowe komentarze :)

Wszystkiego dobrego (idę spać xD),

Akihita



3 komentarze:

  1. czekam na kolejną notkę! Uwielbiam Twoje opowiadanie *o* Cuuudowne jest :*
    Weny życzę <3

    *KIMIKO*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że dawno tu nie zaglądałam i żałuję. Boziuuu.... ta akcja w szafie! ^o^ Cudne!
    Dobre jest to, że akcję możesz tu rozwinąć na wiele sposobów i już chyba widzę w jakim kierunku to wszystko się potoczy... Szczerze... to myślałam, że to Taku ich przyłapie ^^ A w ogóle dowie się? ;3 Akira powie?! Noooo.... kolejny rozdział proszę!

    http://yaoisabate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na koleje notki, mam nadzieję, że będzie więcej Akiry <3

    OdpowiedzUsuń